Xpress Cash Financing-i CIMB Islamic



Nikmati pinjaman yang paling cepat dan yang paling fleksibel pembiayaan sehingga 5x pendapatan kasar anda untuk membuat impian anda satu realiti. Dapatkan status kelulusan dalam masa 24 jam, ia begitu mudah!

Ciri-ciri dan faedah:

  • Mudah percuma
  • Kelulusan 24 jam dan pembayaran cepat
  • Tiada deposit keselamatan
  • Tiada penjamin diperlukan untuk RM5 finaning, 000 dan ke bawah
  • Perlindungan Takaful / Insurans
  • Pembiayaan minimum sebanyak RM3, 000 sehingga 50,000
  • Pembayaran Long sehingga 5 tahun
  • Membuat bayaran ansuran bulanan anda melalui pembayaran automatik melalui arahan tetap

Kelayakan:
  • Permohonan 1 nama
  • Umur 21-60 tahun
  • Pendapatan bulanan minimum sebanyak RM800 kasar
  • Pekerjaan / perniagaan selama lebih daripada 6 bulan
  • Warganegara Malaysia atau Penduduk Tetap

Syarat-syarat:
Dokumen-dokumen ini hendaklah dikemukakan bersama-sama dengan borang permohonan di mana-mana cawangan terdekat. Merizabkan CIMB Islamic yang betul untuk meminta dokumentasi tambahan di mana perlu.


Gaji:
MyKad (kedua-dua sisi)
Slip gaji 3 bulan
Borang EA / Penyata Kumpulan Wang Simpanan / Surat daripada majikan


Bekerja Sendiri:
MyKad (kedua-dua sisi)
Sijil Pendaftaran Perniagaan (Borang D atau Borang 9,24,49 atau salinan Sijil dan M & A)
Penyata bank 3 bulan terakhir / BE bentuk dengan reciept cukai pendapatan / dokumen sokongan lain



• Pemohon individu sahaja
• Berumur di antara 21 dan 60 tahun apabila permohonan
• Pendapatan Minimum RM 800 (asas + pendapatan tetap sahaja)
• Terbuka kepada Mikro-usahawan, pekerja kilang, perkeranian, dan lain-lain


13 comments:

  1. Hello, saya Mrs.Clara, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang seumur hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank-bank dan institusi kewangan lain? Kami memberi pinjaman wang kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau yang memerlukan wang untuk membayar bil-bil, untuk melabur dalam perniagaan pada kadar 2%. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di: Claraloans@financier.com
    Penjagaan Pelanggan: +447045730449

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello semua,
      Nama saya Encik, Rugare Sim. Saya tinggal di Belanda dan saya seorang lelaki yang gembira hari ini? dan saya memberitahu diri saya bahawa mana-mana pemberi pinjaman yang menyelamatkan saya dan keluarga saya dari keadaan miskin kami, saya akan merujuk mana-mana orang yang mencari pinjaman kepadanya, dia memberi kebahagiaan kepada saya dan keluarga saya, saya memerlukan pinjaman sebanyak € 300,000.00 untuk memulakan hidup saya sepenuhnya kerana saya seorang Bapa tunggal dengan 2 orang anak Saya bertemu dengan pemberi pinjaman yang jujur ​​dan takut kepada Allah ini yang membantu saya dengan pinjaman sebanyak €300,000.00, dia seorang yang takut kepada Allah, jika anda memerlukan pinjaman dan anda akan membayar balik pinjaman sila hubungi dia beritahu dia bahawa (Encik, Rugare Sim) merujuk anda kepadanya. Hubungi En, Mohamed Careen melalui e-mel: (arabloanfirmserves@gmail.com)


      BORANG MAKLUMAT PERMOHONAN PINJAMAN
      Nama pertama......
      Nama tengah.....
      2) Jantina:.........
      3) Amaun Pinjaman Diperlukan:.........
      4) Tempoh Pinjaman:.........
      5) Negara:.........
      6) Alamat Rumah:.........
      7) Nombor Telefon Bimbit:.........
      8) Alamat e-mel..........
      9) Pendapatan Bulanan:.....................
      10) Pekerjaan:..........................
      11) Laman web manakah anda di sini tentang kami.....................
      Terima kasih dan salam mesra.
      E-mel arabloanfirmserves@gmail.com

      Delete
  2. Adakah anda sedang mencari pinjaman perniagaan, pinjaman peribadi, pinjaman rumah, kereta
    pinjaman, pinjaman pelajar, pinjaman penyatuan hutang, pinjaman tidak bercagar, perniagaan
    modal, dan lain-lain .. Atau adakah anda pinjaman ditolak oleh bank atau kewangan
    menetapkan untuk satu atau lebih reasons.You di tempat yang betul untuk
    penyelesaian pinjaman anda! Saya sedang pemberi pinjaman swasta, saya memberi pinjaman kepada
    syarikat dan individu pada kadar faedah yang rendah dan berpatutan
    2%. Faedah. Hubungi kami melalui e-mel:
    financialloanservice@consultant.com
    financialoanservice@gmail.com

    terima kasih,
    Mrs felicia

    ReplyDelete
  3. Hello, saya minta Puan Ayesha Sadeeq, Pengurus Sadeeq pinjaman invetments, Adakah anda berhutang? Anda ingin mengembangkan perniagaan anda, membayar bil-bil anda, kerja-kerja pengubahsuaian rumah, atau jika anda perlukan bantuan kewangan tujuan. Kami adalah untuk memberikan kehidupan yang lebih baik kepada orang di seluruh dunia dengan tiada caj untuk permohonan pinjaman polisi kami memberi pinjaman dengan kadar faedah 2% kepada individu dan Syarikat di bawah terma-terma dan syarat-syarat untuk memahami.
    Hubungi kami melalui e-mel: (sadeeqinvestmentplan@gmail.com)

    ReplyDelete
  4. Puan ayesha sadeeq...sy aisyah nk Tanya bolh tak saya buat pinjaman??? Saya kerja Di hotel Hilton 6 tahun, sy nk pinjam rm10k

    ReplyDelete
  5. Puan ayesha sadeeq...sy aisyah nk Tanya bolh tak saya buat pinjaman??? Saya kerja Di hotel Hilton 6 tahun, sy nk pinjam rm10k

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    agar di berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur,
    saya sendiri dulu hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik,
    jika ingin seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    ReplyDelete
  7. Ada apa-apa masalah kewangan? Adakah anda ingin memulakan perniagaan anda sendiri? Syarikat pinjaman menubuhkan organisasi hak asasi manusia di seluruh dunia dengan semata-mata untuk membantu golongan miskin dan orang yang mengalami masalah kewangan yang hidup. Jika anda ingin memohon untuk pinjaman, kembali kepada kami dengan e-mel butiran di bawah: julietowenloancompany@gmail.com


    Nama penuh:
    jumlah pinjaman:
    Tempoh Pinjaman:
    Pendapatan bulanan :
    negara:
    Seks:
    Nombor telefon:
    Tarikh lahir :

    Terima kasih dan Tuhan memberkati
    JULIETOWENLOANCOMPANY
    (Julietowenloancompany@gmail.com)
    Puan Juliet

    ReplyDelete
  8. Nama saya Jurjani Budi dari Subang Jaya malaysia. Saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman sangat berhati-hati karena ada scamers dan curang di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu saya secara finansial tegang dan putus asa ketika toko saya mendapat dibakar, saya pergi ke bank saya tidak memenuhi syarat untuk pinjaman saya scammed oleh beberapa pemberi pinjaman dan serikat kredit online. Saya hampir kehilangan harapan sampai seorang teman saya merujuk saya ke pemberi pinjaman sangat handal yang disebut pinjaman tanpa jaminan AASIMAHA Adila AHMED PINJAMAN FIRM sebesar Rm 250 juta dalam waktu kurang dari 14 jam tanpa tekanan atau stres pada tingkat bunga hanya 1%. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah i diterapkan untuk dikirim langsung ke rekening saya tanpa penundaan. Karena saya berjanji saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres dan belajar lession dari kesalahan mereka. Jadi,jika Anda membutuhkan pinjaman apapun, silahkan hubungi {aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com} Anda dapat juga menghubungi saya di emai saya {jurjanibude0811@gmail.com} Tidak ada biaya yang diperlukan harapan saya dan sukacita dipulihkan

    ReplyDelete
  9. sila layari laman web kami @ (aasimahaadilaahmed.loanfirm.site)
    Jabatan permohonan ..... aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    Lembaga Pengarah ...... + 447456405237

    BERITA BAIK! BERITA BAIK!! BERITA BAIK!!!
    Saya siti dari Tawau Malaysia .. Sebahagian besar daripada mereka yang mengatakan peminjam adalah salah, saya menjadi mangsa penipuan internet sejak 2017. Saya mengajar bahawa hidup saya telah berakhir. saya membaca mengenai papper berita mengenai firma pinjaman yang bereputasi yang membantu ramai orang di seluruh dunia termasuk orang-orang dari malaysia (AASIMAHA ADILA AHMED LOAN), dan saya mengambil kepercayaan dan memohon pinjaman sebanyak RM 550,000 selepas mengisi borang dan semua proses yang telah berjaya dilakukan, mereka memberi saya pinjaman sebanyak RM 550,000 dengan kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 1% dan juga tanpa cagaran, sepanjang hayat saya dan kredit saya sudah siap, dalam masa 2 jam ke dalam akaun MAYBANK saya tanpa sebarang masalah. Sebab mengapa saya membuat pengakuan hari ini, adalah bahawa mereka telah membuat semua kesedihan saya untuk kegembiraan dan ketawa. Dia adalah Tuhan yang dihantar untuk membantu saya. Saya berterima kasih kepada Allah yang Maha Kuasa untuk menolong saya. Sekiranya anda mahukan pinjaman sebenar, hubungi syarikat pinjaman bereputasi 100% dan paling cepat dalam persetujuan dan penghantaran.
    hubungi .... aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    info.....mohamedsiti30@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Nama saya Reni Alida, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati, karena ada penipuan dan perusahaan pinjaman palsu di mana-mana, mereka akan mengirimkan dokumen perjanjian pinjaman palsu kepada Anda dan mereka akan mengatakan tidak ada pembayaran dimuka, tetapi mereka adalah penipuan, karena mereka kemudian akan meminta pembayaran biaya lisensi dan biaya transfer, jadi berhati-hatilah terhadap Perusahaan Pinjaman yang curang itu.

    Beberapa bulan yang lalu saya tegang secara finansial dan putus asa, saya ditipu oleh beberapa perusahaan pinjaman online. Saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan menggunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ms. Elizebeth Isaac Loan Company, yang meminjamkan saya pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp.600.000,00 (600 ribu) dalam waktu kurang dari 24 jam dan tingkat bunga hanya 2%.

    Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya terapkan dikirim langsung ke rekening bank saya tanpa penundaan.

    Karena saya berjanji akan membagikan kabar baik, sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, jangan ragu-ragu, silakan hubungi dia melalui email nyata: Elizebethisaacloancompany@gmail.com dan dengan rahmat Tuhan dia tidak akan mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda mematuhi syarat dan ketentuannya.

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: renialida@gmail.com. Yang akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya kirim langsung ke rekening mereka setiap bulan.

    ReplyDelete
  11. Do you need 100% Finance? huge capital Private finance for business expansion, new project start up. We offer our services to both government and companies in any part of the globe. Our services falls in various ranges like direct funding program, short and long term funding program,Discounting of bank Financial Instruments,Letter of Credit against acceptable bank instruments, Asset trading – Trade finance Etc.

    C.E.O. Deby Johnson.
    debyfinancingloans@gmail.com
    Whatsapp Number: +447459797459
    Whatsapp Number: +918375004762
    DEBY FINANCING LOANS COMPANY

    ReplyDelete
  12. Hello semua,
    Nama saya Encik, Rugare Sim. Saya tinggal di Belanda dan saya seorang lelaki yang gembira hari ini? dan saya memberitahu diri saya bahawa mana-mana pemberi pinjaman yang menyelamatkan saya dan keluarga saya dari keadaan miskin kami, saya akan merujuk mana-mana orang yang mencari pinjaman kepadanya, dia memberi kebahagiaan kepada saya dan keluarga saya, saya memerlukan pinjaman sebanyak € 300,000.00 untuk memulakan hidup saya sepenuhnya kerana saya seorang Bapa tunggal dengan 2 orang anak Saya bertemu dengan pemberi pinjaman yang jujur ​​dan takut kepada Allah ini yang membantu saya dengan pinjaman sebanyak €300,000.00, dia seorang yang takut kepada Allah, jika anda memerlukan pinjaman dan anda akan membayar balik pinjaman sila hubungi dia beritahu dia bahawa (Encik, Rugare Sim) merujuk anda kepadanya. Hubungi En, Mohamed Careen melalui e-mel: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    BORANG MAKLUMAT PERMOHONAN PINJAMAN
    Nama pertama......
    Nama tengah.....
    2) Jantina:.........
    3) Amaun Pinjaman Diperlukan:.........
    4) Tempoh Pinjaman:.........
    5) Negara:.........
    6) Alamat Rumah:.........
    7) Nombor Telefon Bimbit:.........
    8) Alamat e-mel..........
    9) Pendapatan Bulanan:.....................
    10) Pekerjaan:..........................
    11) Laman web manakah anda di sini tentang kami.....................
    Terima kasih dan salam mesra.
    E-mel arabloanfirmserves@gmail.com

    ReplyDelete